Veelgestelde vragen

Noodgedwongen moeten we het met Wok Maxis over een andere boeg gooien en dat betekent veel onzekerheid en vragen. Daarom hebben we de meest prangende vragen op een rijtje gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen? Laat het ons vooral weten door ons contactformulier in te vullen.

Je kunt ons ook een berichtje doen via facebook of instagram.

Donderdag 25 juni! We zijn bezig met de laatste loodjes om jullie vanaf de opening van goed van dienst te kunnen zijn. Kun je nog niet wachten en wil je ons een steuntje in de rug geven? Bestel een cadeaubon via het #HelpDeHoreca initiatief. Deze is vanaf de opening gelijk bij ons in te leveren! 

Voorlopig niet. Met het all-inclusive, open buffet concept kunnen wij helaas onmogelijk tegelijkertijd de veiligheidsrichtlijnen hanteren en onze pijlers (gezelligheid, service en gemak) waarborgen. Daarom hebben we zorgvuldig een heerlijk menu samengesteld met zowel bekende als nieuwe gerechten. Dit menu zullen we blijven ontwikkelen, aanpassen en aanvullen. We beginnen met deze aan te bieden voor afhaal en bezorgen, maar houden sterk in de gaten wanneer en of we dit kunnen uitbreiden naar een terras en eventueel restaurantzaal.

Nu nog niet. We beginnen enkel met bezorgen en afhalen, maar houden sterk in de gaten wanneer wij dit kunnen uitbreiden naar eventueel terras of restaurantbezoek. Uiteraard zal dat veel aanpassingen vergen en momenteel hebben we onze handen vol met het opzetten van een compleet nieuw systeem en concept. Zie ook het antwoord op de vorige vraag: 'Kan ik reserveren voor het Wok/All-Inclusive buffet?'

Op dit moment nog niet. We hebben het de komende tijd eerst erg druk met de voorbereidingen voor de nieuwe afhaal en bezorging. Maar, bij eventuele interesse en specifieke wensen kun je alvast gebruik maken van het contactformulier.

We doen ons best om een zo’n aantrekkelijk mogelijke menukaart samen te stellen. Onze menukaart blijft zich ontwikkelen een aanpassen, dus als je er graag iets op wilt zien, laat het ons vooral weten! We kunnen niet beloven dat het erbij op gaat komen, maar als genoeg mensen hetzelfde willen… wie weet!

Op dit moment zijn wij nog niet geopend. Vanaf donderdag 25 juni kun je zowel telefonisch als online bestellen. Ook zal het mogelijk zijn om ter plaatse te bestellen. Wel is het mogelijk om alvast een cadeaubon te bestellen via het #HelpDeHoreca initiatief

Online geplaatste bestellingen kunnen worden betaald met iDeal. Bij het afhalen kan eventueel ook (contactloos) worden gepind. I.v.m. de coronacris is het nog niet mogelijk om bij ons met contant geld te betalen.

Op onze bestelsite gaat het mogelijk worden om je postcode in te voeren. Zodra deze online komt kun je daar zien of dit mogelijk is.

CONTACTFORMULIER

Vul het onderstaande contactformulier in en we zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Wok Maxis | Fusion Sushi – Takeaway & Delivery

Vordenseweg 32
7231 PC Warnsveld